درباره ما

چندین سال سابقه درخشان در صنعت دام و طیور

چرا ما؟

گروه صنعتی ماکی کالا در کنار تجربه های عملیاتی اعم از انجام انواع پروژه های صنعتی پرورش طیور و تجهیزات دام با استفاده از کادر جوان و با انگیزه آماده پاسخگویی دقیق و سریع به نیازمندان در این حوزه میباشد.

خدمات ما

یکی از بزرگترین افتخارات ما راه اندازی اولین فروشگاه اینترنتی ماکی کالا با موجودیت تجهیزات دام و طیور است.همچنین تولید تجهیزات با کمک بخش دانشگاه ها هم دستاورد های گروه صنعتی ماکی کالا بوده است. 

همکاری با ما

گروه صنعتی ماکی کالا از فعالان صنعت دام و طیور در حوزه کشاورزی و دامپروری و it و مسئول فنی دعوت به همکاری به عمل می نماید.

درباره ی ماکی کالا پلاس

شرکت ماکی کالا از راه اندازی فروشگاه اینترنتی ماکی کالا که در جهت ارائه و فروش آنلاین تجهیزات صنعت دام و طیور و گلخانه امکان دسترسی آسان به اطلاعات و قیمت آنها و همچنین امکان تامین مستقیم از تامین کنندگان معتبر و خرید آنلاین را فراهم کرده است.

هم اکنون با توجه به نیاز روز افزون این صنایع از قبیل مرغداری ها و دامداری ها و گلخانه های صنعتی با اهداف زیر اقدام به ایجاد تیم ماکی کالا پلاس کرده است:

1- سرویس و به روزرسانی فارم های قدیمی
2-ارائه طرح و توجیهی و نقشه و برآورد هزینه
3- طراحی فارم های تخم گذار و گوشتی و پولت و بوقلمون
4- اجرا و طراحی سیستم های تهویه و تجهیز انواع گلخانه های صنعتی مدرن

5- مشاوره و فروش جهت تامین نیاز های بهداشت و تغذیه واحد های دام و طیور
6- تامین تجهیزات تخصصی دامداری های دام سبک شامل گوسفند و بز
7- مشاوره و فروش تجهیز و سالن های مرغداری گوشتی و مادر و تخم گذار و همچنین پرورش پولت و بوقلمون صنعتی 
8- تامین تجهیزات تخصصی دامداری های دام سنگین  شامل گاو شیری و گاو گوشتی

سخن مدیر عامل ماکی کالا

من مفتخرم که امروز به عنوان مدیر عامل ماکی کالا ، ارائه دهنده پیشرو تجهیزات مرغداری و دامداری برای شما بنویسم.
همانطور که همه ما میدانیم صنعت کشاورزی دائما در حال پیشرفت است، و هدف ما این است که با ارائه تجهیزات و خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود در خط مقدم این تغییر باقی بمانیم.
از طریق پلتفرم آنلاین خود، هدف ما این است که دسترسی کشاورزان، دامداران و سایر متخصصان صنعت را به تجهیزات مورد نیاز و قیمت های به روز آسان کنیم.
من با افتخار می گویم که تیم ما متعهد به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان است و ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که هر مشتری از محصولات و خدماتی که از ما دریافت می کند رضایت کامل دارد.
ما درک می کنیم که برای موفقیت، باید به نوآوری و سازگاری با بازار در حال تغییر ادامه دهیم. به همین دلیل است که ما دائماً در حال گسترش محصولات خود و کشف فناوری های جدید هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که همیشه جدیدترین و بهترین تجهیزات را به مشتریان خود ارائه می دهیم.
همانطور که به آینده می نگریم، مطمئن هستم که با حمایت تیم متعهد و مشتریان وفادارمان، ما همچنان پیشرو در تامین تجهیزات مرغداری و دامداری خواهیم بود.
از حمایت مستمر شما متشکرم و مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستم تا اطمینان حاصل شود که صنعت ما به پیشرفت خود ادامه می دهد.

با سپاس
سعید آقاحسینی
مدیر عامل ماکی کالا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگیلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگیلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگیلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگیلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

گزارش

عملکرد ما تا کنون

1
تعداد
کاربران
100
پروژه های
انجام شده
1
تعداد
استعلام
1 +
تنوع
کالایی
0
    سبد استعلام
    سبد خالی استبازگشت